loading...
مهدی دلان
بازدید : 9 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

درپی اهانت گروه های وهابی و سلفی به ساحت مقدس حضرت زینب کبری(س) در ماه مبارک رمضان، این بار مدافعان حرم، با لبانی تشنه، فریاد «یاحسین(ع)» و «یا زینب (س)» را به گوش جهانیان رسانده و بار دیگر آمادگی خود را برای حراست از حرم سفیر کربلا اعلام کردند.

چهارمین اجتماع مدافعان حرم

چهارمین اجتماع مدافعان حرم

بقیه در ادامه مطلب

بازدید : 10 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

* چقدر سعى كرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند در طول اين سالها كه روز قدس را كه نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق در مقابل باطل است، تضعيف كنند. روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطين نيست؛ روز امت اسلامى است. روز فرياد رساى مسلمانان عليه سرطان كشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صهيونيزم است كه به وسيله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى دست متجاوز اشغالگران، مداخله كنندگان، قدرتهاى استكبارى به جان امت اسلامى افتاده است. روز قدس چيز كوچكى نيست. روز قدس يك روز جهانى است. يك پيام جهانى هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى اين است كه امت اسلامى اولاً زير بار ظلم نميرود، ولو اين ظلم از پشتيبانى بزرگترين و قدرتمندترين دولتهاى عالم برخوردار باشد. چقدر سعى كردند روز قدس را تضعيف كنند و امسال بيش از هميشه تلاش كردند؛ اما روز قدس در ايران اسلامى، در تهرانِ باعظمت به همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى دنيا نشان داد كه عقربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى انقلاب و ملت ايران به كدام سمت و كدام جهت است؛ نشان داد كه اراده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى ملت ايران چيست؛ نشان داد كه ترفندها و حقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و پول خرج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌كردنها و خباثتهاى سياسى آنها بر روحيه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى ملت ايران اثرى ندارد. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹

بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم رب المهدی

گسترش حجاب و عفاف در جامعه نه تنها به تقویت بنیان خانواده و رواج ارزش‌های الهی کمک می‌کند بلکه می‌تواند در برقراری و ایجاد امنیت همه جانبه در جامعه و پاک سازی آن از لوث هر گونه مفاسد اجتماعی مؤثر واقع شود.

شارع مقدس در دین اسلام مجموعه‌ای از باید‌ها و نبایدهایی را قرار داده است تا یک انسان مسلمان بتواند با استفاده از نسخه الهی راه سعادت و خوشبختی خویش را بپیماید، شاید در برخورد اول برخی از این دستورات الهی برای انسان بسیار سخت و مشکل باشد و به زعم خودش سد راهی برای آزادی و اختیار او تلقی شود، اما هنگامی که با تفکر به اصل و بنیان فلسفه احکام نگریسته شود، متوجه می‌شود که این دستور به ظاهر سختگیرانه بهترین راهبرد کمال و سعادت اوست.

بازدید : 10 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

شهید امیر کاظم زاده (اهل پاکدشت) که در سوریه حین پاکسازی مناطق اشغال شده به درجه رفیع شهادت نایل شد

***شادی روحش صلوات***

افسران - مدافعان حرم حضرت زینب (س)

بازدید : 8 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)



http://dastkhat89.persiangig.com/ghadr.jpg

منتظران ظهور:روایات متعددی درباره عظمت و ویژگی های شب های قدر به ما رسیده که هر کدام نکته ای از اسرار این شب را بازگو می کنند. در روایتی از پیامبر اسلام بزرگی این شب در گفتگوی میان حضرت موسی(علیه السلام) با خداوند عنوان شده است.

 بقیه در ادامه مطلب
بازدید : 7 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

امام زمان : بگو اين ميمونها را از قم بيرون بريزند

rahimian


«به آقاي فاضل لنكراني بگو قيام كند اين ميمونها را از قم بيرون بريزند، من از نايبم حمايت ميكنم»
منتظران ظهور- حجت الاسلام رحيميان: يك پدر شهيد در تير 78 در مکاشفه دیده بود که امام زمان فرمودند: «به آقاي فاضل لنكراني بگو قيام كند اين ميمونها را از قم بيرون بريزند، من از نايبم حمايت ميكنم» با اشاره حضرت کابینه دولت خاتمی جلوی چشم من آمد، دو نفرشان مهاجراني و عبدالله نوري و يكي در رأس شان بود. چهره هاي بقيه مبهم بود و تنها چهره هاي اين سه نفر روشن بود.

بازدید : 3 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا شما هنوز فکر میکنید مشکل از اسلام است؟

 1-جنگ جهانی اول با 17میلیون کشته(بدون دخالت مسلمان ها)

2-جنگ جهانی دوم با 50-55 میلیون کشته(بدون دخالت مسلمان ها)

3-بمب اتمی ناکازاکی با 200هزار کشته(بدون دخالت مسلمان ها)

4-جنگ ویتنام با 5 میلیون کشته(بدون دخالت مسلمان ها)

5-جنگ در بوسنی با 500هزار کشته(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)

6-جنگ در عراق با بیش از 1میلیون و 200هزار کشته(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)

7-جنگ افغانستان و ....(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)

آیا شما هنوز فکر میکنید مشکل از اسلام است؟

خداوند در قرآن میفرماید:

و هنگامی که به آنها گفته شود، در زمین فساد نکنید میگویند ما فقط اصلاح کنندهایم.

بازدید : 5 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

چشم تو ، فدای همه چشم چرانهای شهر ...

افسران - چشم تو ، فدای همه چشم چرانهای شهر ...

کنارخیابان شریعتی چند موتور سوار دارند دختری را به زور سوار می کنند که روحانی جوانی برای کمک به دخترک، به سمت آنان می رود. شیشه نوشابه ای را خرد می کنند و چشم راست فرزاد را می درند...پزشک می گوید چشم او تخلیه می شود.

روحانی جوان قبل از بیهوشی می گوید" الحمدلله به قیمت یک چشم موفق شدیم ناموس مردم را نجات دهیم "چشم تو ، فدای همه چشم چرانهای شهر ...

فدای همه جوانهایی که کنار کهف الشهدا با دوست دخترشان برف بازی می کنند !
فدای چشم هیز کارمندانی که دنبال صید ارباب رجوع بی سرپرست و جوانند...

بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

افسران - هیچ کس در شب قدر به این حدیث عمل نمی‌کند!

ه گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله فاطمی‌نیا طی سخنرانی‌ گفت: من قبلا در جاهای دیگر عرض کرده ام تاکید روایات بر این است که ما به نشاط نگاه کنیم، نشاط نشاط! ان شاء الله شب های قدر می آید حالا این حدیث را هیچ کس عمل نمیکند، جلسه های احیاء خواهیم داشت پنج ساعت الی شش ساعت! مردم را مینشانیم کاملا که دیگر رمقشان گرفته شد هیچ حالی که دیگر نماند تازه قرآن ها توزیع میشود بگذارند روی سرشان بگویند «بک یا الله!»

حتما به ادامه برید و بقیه را بخونید

بازدید : 7 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

چرایی تعیین‌ نشدن شب قدر

 

 

به گزارش ویژه نامه ضیافت مشرق، آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی در گفت‌وگو با رسا با اشاره به فضیلت شب‌های قدر، بر داشتن حضور قلب و نیت پاک در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان و احیای این شب‌ها تأکید کرد و گفت: زمان دقیق شب قدر معین نشده است تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.

وی، افزود: از شب‌های قدری که در ماه مبارک رمضان تعیین شده، یک شب به حقیقت شب قدر است و شب‌های دیگر جانشین و بدل آن شب هستند؛‌ اینکه یک شب را به عنوان شب قدر معین نکرده‌اند برای این است که مردم بتوانند با نیت پاک و اخلاص کامل، در هر شب از سه شبی که در ماه مبارک رمضان است قدر و منزلت این شب را درک کنند.

این استاد اخلاق حوزه علمیه قم با بیان اینکه مدارج عالی شب قدر با هم تفاوت دارد، گفت: خداوند شب قدر را طوری قرار داده که همه روزهای سال روز قدر و همه شب‌ها هم شب قدر شود؛ با این توصیف کسی که هشتاد سال عمر می‌کند، همه روزهای سال را در بهار و تابستان، پاییز و زمستان روزه گرفته و فضیلت شب‌های قدر را در همه فصول درک کرده است.

بقیه در ادامه مطلب

بازدید : 7 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

کیفیت پیوند میان انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)


مقدمه: مسئله ظهور منجی و قیام در راه خدا برای گسترش عدل در مکتب فکری شیعه از آن جهت که بسط عملی و عینیت توحید است همواره مهمترین اصل اعتقادی بوده است که حتی رکن رکین ولایت ، بخشی از آن محسوب میگردد.این معرفت ناب که در لسان قرآن و روایات و عرفای کامل به "حکومت الله" مشهور است واجد شرایط و اجزاء مختلفی است که از درک بسیاری از مردمان اعصار مختلف دور و بلکه پوشیده گشته تا سرالاسرار عالم برای خاصان باقی بماند و هر که در این بزم مقربتر و جان برکف تر است در آن کهف ، ایمن و ثابت دل و راسخ قدم بماند تا اراده الهی در ساعت مقرر فعلیت یابد.
امام خمینی سلام الله علیه همچون سلمان فارسی بنابر مشیت الهی تطهیر گشت و به اهل بیت اشرف ما سوی الله پیوست  تا با ورود به مرز عصمت و ولایت و خلافت ، افسانه وار بودن کامل شدن انسان و ممسوس در ولایت کلیّه شدن را در هم بشکند ؛ آن عارف صمدانی در سیر علمی و عملی خویش تطابق عینی و کامل معارف بر فقه و تاثیر فقه بر اخلاقیات را به اثبات رساند و این تابلوی درخشان را در برابر همه دیدگان بر افراشت که سایه و اثر حقیقت محمدیه در عالم ماده از یکسو عینیت "حقیقت"و "طریقت" و "شریعت" است و از سوی دیگر ماحصل وحی جز اتمام و اکمال مکارم اخلاق نیست  .

بقیه در ادامه مطلب

بازدید : 6 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)
گروه فرهنگی مشرق: همه‌چیز درباره‌ی آشنایی آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با قرآن از خانه‌ی پدری و از دوران کودکی آغاز شده است: «من اولین نغمه‌های خوش قرآن را از حنجره‌ی مادرم شنیدم.»۱ «دور او جمع می‌شدیم و می‌نشستیم و ایشان قرآن را با صوتی خیلی شیرین و دلپذیر برای ما می‌خواند و آیاتی از آن را ترجمه می‌کرد.»۲ بانو خدیجه میردامادی داستان‌های انبیاء الهی و قصه‌های قرآن را برای کودکانش تعریف می‌کرد و مراقب بود دقیقاً همان‌گونه بگوید که قرآن گفته. شیرینی معارف الهی با محبت مادرانه، خوراک کامل و گوارایی بود برای روح کودکان.
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ مهدی دلانخوش آمدید. هدف این وبلاگ آشنایی هرچه بیشتر شما با موضوعاتی از قبیل مهدویت،فراماسونری،ظهور،عاشورا و شبهات دینی است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این وبسایت مفید است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 4,459
  • کدهای اختصاصی