loading...
مهدی دلان
بازدید : 8 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)



http://dastkhat89.persiangig.com/ghadr.jpg

منتظران ظهور:روایات متعددی درباره عظمت و ویژگی های شب های قدر به ما رسیده که هر کدام نکته ای از اسرار این شب را بازگو می کنند. در روایتی از پیامبر اسلام بزرگی این شب در گفتگوی میان حضرت موسی(علیه السلام) با خداوند عنوان شده است.

 بقیه در ادامه مطلب
آیت الله آقا میرزا جواد آقا تبریزی در کتاب المراقبات می نویسد:
حضرت موسى(علیه السلام)  عرض کرد: خداى من، نزدیک شدن به تو را خواهانم، فرمود: نزدیکى  من از آن کسى است که شب قدر بیدار شود.
عرض کرد: خداى من رحمت تو را خواهانم، فرمود: رحمت من از آن کسى است که در شب قدر به  فقیرها رحم کند.

عرض کرد: خداى من جواز عبور از صراط را خواهانم، فرمود: آن براى کسى است که در شب قدر صدقه‏ اى بدهد.

عرض کرد: خداى من از درختان بهشتى ‏خواهانم، فرمود: این مال کسى است که در شب قدر سبحان اللّه بگوید.

عرض کرد: خداى من رضایت تو را خواهانم، فرمود: رضایت من از آن کسى است که دو رکعت نماز در شب قدر بخواند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ مهدی دلانخوش آمدید. هدف این وبلاگ آشنایی هرچه بیشتر شما با موضوعاتی از قبیل مهدویت،فراماسونری،ظهور،عاشورا و شبهات دینی است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این وبسایت مفید است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 4,522
  • کدهای اختصاصی